21.2.06

Extranas sensacións


Cando debería estar máis contento ca nunca, cando debería se-lo mozo máis feliz... todo é o revés, que se un recordo, que se unha ausencia... sempre acontece algo que evita a chegada da felicidade absoluta o meu ser.

Non hai moito, lonxe, lembreime por un breve instante o que era a tranquilidade, casi podería dicir a felicidade. Estaba so, soaba un bo disco dun gran Cubano e no aire podíase ulir un certo aroma a fume de herba que eu nunca fumei. Pero naquel sofá, que tan extrano me resultaba, descubrín unhas sensacións moi raras para mín, sensacións que xa había moitisimos anos que non sentía, incluso nalgún momento crín que desapareceran para min. Pero cando me levantei de alí, xa todo pasara e o fin volvín a cruda realidade de tódolos días, a esa realidade que me vei pasar camiñando con rumbo perdido, esa realidade que miro pero que non vexo, que palpo pero non sinto, a que a mín se abrazou e non me deixa, esa que me evita sorrir todo o que eu quixera.

Outro texto que me saiu algo triste, incluso debería pertencer a privacidade dos meus papeis, pero ahí está, o caso é que a piques estiven de borralo pero casque me gusta, por iso non o fixen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Cuando debería estar más contento que nunca, cuando debería ser el chico más feliz...todo es al revés, que si un recuerdo, que si una ausencia... siempre sucede algo que evita la llegada de la felicidad absoluta a mi ser.

No hace mucho, lejos, recordé por un breve instante lo que era la tranquilidad, casi podría decir la felicidad. Estaba solo, y sonaba un buen disco de un gran Cubano, y en el aire podía olerse un cierto aroma a hierba que yo nunca había fumado. Pero en aquel sofá, que tan extraño me resultaba, descubrí unas sensaciones muy raras para mi, sensaciones que ya hacía muchisimos años que no sentía, incluso en algún momento creí que habían desaparecido para mi. Y al levantarme de allí, ya todo había pasado y volví a la cruda realidade de todos los días, a esa realidad que me ve pasar caminando con rumbo perdido, esa realidad qeu miro pero uqe no veo, que palpo pero que no siento, la que a mi se abrazó y no me deja, esaq eu me evita sonrreir todo lo que yo quisiera.

Otro texto que me salió algo triste, incluso debería pertenecer a la privacidad de mis papeles, pero ahí está, estuve a punto de borrarlo pero me gusta, por eso no lo hize.

2 Comentarios:

At 2:09 a. m., Blogger pipilotti busca knock Dixo...

En el fondo, Joselillo,la pena cuando es melancólica se nos antoja un tanto placentera,no? Disfrute ud del amargo de la nostalgia kmo kien disfruta de un caramelo de limón, q en algún momento dará paso a la calma.
De todas maneras, no se olvide ud de q la calma no es eterna, hay q disfrutarla cuando llega, sabiendo q algún día se irá... No?

Bsiiiiiiiiiiiiin!!!

 
At 6:50 p. m., Blogger Mary Dixo...

Pois si, esto texto saioche moi triste!!!
E podo entender que a veces a soidade é triste!!!! pero debes lembrar que NUNCA estás SÓ, que sempre hai alguen lembrandose de ti, non o esquenzas!!!!
E que nesta vida temos que apreciar moito o que temos, e darnos conta de cal e a nosa situación en contraste con outras moitas vidad de outros seres que tamen están preto de nós ainda que non os vemos moitas veces!!!!
Coidate moito. Un biko

 

Publicar un comentario

<< Home